پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204923
مظلومي: تحت هيچ شرايطي نميخواهم صدر را از دست بدهم
تاریخ انتشار : 1395/02/19 16:40:11
نمایش : 1561
سرمربي استقلال مي گويد به نتايج پرسپوليس- استقلال خوزستان فکر نمي‌کند و فقط به دنبال کسب امتياز براي تيم خودش است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرويز مظلومي براي جاودانه شدن در استقلال، سه مسابقه پيش‌رو دارد، دو بازي در ليگ برتر و يک بازي در جام حذفي. او در اين روزها بيشتر از هر چيز ديگري به جام‌هايي که مي‌تواند بگيرد، فکر مي‌کند.

* بازي با تراکتور؛ نظر سرمربي استقلال در اين‌باره چيست؟

به طور حتم ديدار حساسي پيش‌روي استقلال است. اين ديدار اوج هيجان و اوج حساسيت است. با تيمي بازي داريم که واقعاً از بهترين‌ها محسوب مي‌شود. عملکرد تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا فوق‌العاده بوده است و آنها توانستند با شايستگي به عنوان تيم اول راهي مرحله بعدي شوند. ما اصلاً به آخرين ديدار آنها برابر الهلال کاري نداريم. اين طبيعي بود که از تيم دوم خود استفاده کنند.

* استقلال براي اين جدال آماده است، از شرايط تيم راضي هستيد؟

وضعيت تيم مطلوب و ايده‌آل است. ما بعد از شکست در دربي که رخ داد، تا حدود زيادي توانستيم بچه‌ها را برگردانيم. مهم‌ترين چيز بازگشت بود و اين اتفاق شکل گرفت. کسب دو پيروزي باارزش برابر فولاد خوزستان و سايپا با يک اتفاق بزرگ‌تر همراه شد و توانستيم به صدر جدول برگرديم.

* بازگشت استقلال به صدر جدول به يک معجزه شبيه بود.

استقلال هفته‌هاي زيادي صدرنشين بود. اين‌طور نبود؟! ما بيست و چند هفته صدرنشين بوديم و بعد با يک نتيجه در چند هفته به پايان ليگ جايمان را عوض کرديم. تازه اين موقت بود و استقلال دوباره به جايگاه خودش برگشت. الان صدرنشين هستيم و تحت هيچ شرايطي نمي‌خواهيم آن را از دست بدهيم.

* تراکتور را مي‌بريد؟

بايد ببريم.

* اين 3 امتياز به حساب استقلال واريز مي‌شود؟

به چيزي جز 3 امتياز فکر نمي‌کنيم، يعني نتيجه‌اي جز برد به درد استقلال نمي‌خورد. ما براي قهرمان شدن به 6 امتياز نياز داريم. اين سخت است اما غيرممکن نيست. الان سرنوشت قهرماني دست خود ماست و نمي‌خواهيم بعداً حسرت اين روزها را بخوريم. من به تيمم و بازيکنانم ايمان دارم. آنها توانايي‌هاي زيادي دارند و در دو بازي اخير نشان داده‌اند که مي‌توانند پتانسيل واقعي‌شان را نمايش دهند. خوشبين هستم و البته براي پيروزي روي هواداران استقلال حساب ويژه‌اي کرده‌ام.

* ماجراي هواداران استقلال و حضور تماشاگران تبريزي سوژه بزرگي بود.

در اين زمينه قانون همه چيز را مشخص کرده بود و از روز اول حرف باشگاه استقلال اين بود که طبق مقررات عمل مي‌کنيم. ما براي هواداران تراکتور احترام زيادي قائل هستيم. اين عزيزان پرشور هستند و دوست‌شان داريم اما نبايد فراموش کرد ميزباني اين مسابقه برعهده استقلال است. خودمان مي‌دانيم طبق قانون بايد 10 درصد ورزشگاه را در اختيار تراکتور قرار دهيم ولي باشگاه استقلال 5 درصد اضافي داد. من يک حرف با هواداران تيم‌مان دارم.

* چه حرفي؟!

هوادار يعني انگيزه و بمب روحيه. اگر هواداران استقلال دوست دارند قهرماني تيم محبوب‌شان را ببينند، به استاديوم بيايند و پرچم‌هاي آبي را به رقص درآورند. اميدواريم وقتي به داخل زمين رفتيم، ورزشگاه را به رنگ آبي ببينيم. من و بازيکنانم منتظر يار دوازدهم‌مان هستيم.

* حتماً به نتايج پرسپوليس و استقلال خوزستان نيز فکر مي‌کنيد.

اين درست که نتايج اين دو تيم مي‌تواند براي استقلال تأثيرگذار باشد اما در وهله اول به ديدارهاي خودمان فکر مي‌کنيم. تمرکزمان روي دو هفته پاياني است. اگر بتوانيم 6 امتياز را بگيريم، قهرمانيم اما اگر برنده نشويم و دو تيم ديگر نتيجه بگيرند، فايده‌اي ندارد.

* برانکو، ويسي و چند مربي ديگر گفته‌اند نگران داوري‌ها هستيم. اين نگراني براي پرويز مظلومي وجود دارد؟

به هر حال همه مربيان نگران داوري‌ هستند. اين نگراني در اين هفته‌ها به اوج خود مي‌رسد و يک اشتباه ممکن است سرنوشت قهرماني را تعيين کند. من اميدوارم داوري‌ها بدون اشتباهي صورت بگيرد. براي داوران هميشه احترام قائل بوده و هستم و گفته‌ام اگر اشتباهي صورت مي‌گيرد، عمدي نيست.

* آمار نشان مي‌دهد روبه‌روي قلعه‌نويي عملکرد خوبي داشته‌ايد.

قلعه‌نويي دوست من است و براي استقلال زحمت کشيده است. من فقط به جدال امروز فکر مي‌کنم. به طور کامل رقيب را آناليز کرده‌ايم و مي‌خواهيم از نقاط ضعف حريف نهايت استفاده را ببريم.

* قرار است فرهاد مجيدي به استاديوم بيايد.

قدمش روي چشم. فرهاد استقلالي است و نه تنها من بلکه همه از آمدن او استقبال مي‌کنيم. حضور مجيدي مي‌تواند تماشاگران زيادي را به ورزشگاه بکشاند.

* و مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال شد.

اول بايد از زحمات کفاشيان تشکر کنيم و به او خسته‌نباشيد بگوييم. به تاج نيز تبريک مي‌گويم و اميدوارم بتواند همچون گذشته به فوتبال خدمت کند.

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html